Kliendi teekond

Kliendi teekond
Kliendi teekond

Kliendi teekonna disainimine on pidev protsess ja selle eesmärgiks on kliendi rahulolu – oleks meie juures kauem, soovitaks teenuseid ja ostaks rohkem!

Toome siinkohal näited, mida ettevõtted soovivad tavaliselt disainida:

  • Uue teenuse arendus;
  • Uue veebilehe loomine või veebilehel oleva kogemuse parendamine;
  • Uue segmendi leidmine;
  • Müügi suurendamiseks või valitud sihtgrupile müügitulemuse parendamine;
  • Sinu ettevõtte lojaalsete klientide suurendamine ja lahkuvate klientide trendide märkamine;
  • Kogukonna loomine ja kasvatamine.

Kas oled kunagi mõelnud, mis tunne on oma ettevõtte teenust ise tarbida? Just nii nagu kliendid seda teevad? Just nüüd on see võimalus – võtame ettevõtte otsustajad ja juhid kokku ning kaardistame kliendi teekonna. Võibolla olete seda juba üheskoos ka teinud, kuid siiani on see ikka pooleli jäänud. Ja pooliku asjaga ei ole jõutud edasi tegeleda.

Justnimelt – tööriistad on meie poolt, Sinu poolt on soov ja meeskond.

Võta meiega ühendust – konsultandid lehel.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga