Konverents, kus rääkisime kliendikogemuse uuendustest

Hea Teeninduse Konverents 2017
Hea Teeninduse Konverents 2017

Hea Teeninduse kuul, märtsis, toimub ka suur konverents teeninduse juhtimisest. Konverentsil räägitakse teeninduse juhtimise kui ka teenindajate koolitusega seotud teemadel. Igal aastal on põnevad esinejad.

Sel aastal oli minul ja Indrekul võimalus esitleda teemat “Uuenduslikud meetodid kliendikogemuse juhtimises”. See on suur ja lai teema ning seetõttu otsustasime, et me kitsendame ise teemat ning jaotame uuendused 4 kategooriasse:

  • tehnoloogilised uuendused – äppid ja botid;
  • suunad äristrateegias ning seos kliendikogemuse juhtimisega;
  • fookus töötajatele ja seejärel kliendile;
  • analüüsivõimekus klienditeeninduses kasvab – tekstianalüüs.

Meie ettekanne oli hästi praktiline ja seetõttu saime väga positiivset tagasisidet. Lugesime ettevalmistamise käigus läbi palju artikleid Starbucks’i, KPMG, Proeksperdi, Bigbank’i, Feelingstream’i, Sorry as a Service, Spotify, NASA, jne ettevõtete kohta.

Soovime kõikidele ettevõtetele nutikust klienditeekonna kujundamisel!

Terje Ennomäe (Feelingstream.com)

Indrek Põldvee (hakkametegutsema.ee)

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga