Teenuse disaini töötubasid ja konsultatsioone viivad läbi Terje Ennomäe ja Indrek Põldvee.

Terje Ennomäe on teenuse disanini tudeng ning teda paeluvad kliendi tagasiside analüüs, kliendi teekonna kaardistamine ning protsessiparendused selleks, et klient oleks õnnelikum. Hetkel töötab Terje iduettevõttes Feelingstream, kes pakub andmeanalüüsi teenuseid ettevõtetele. Terjel on pikaajaline kogemus pnagandussektoris olles loonud strateegiaid nii kliendikogemuse ja kliendikontaktide haldamise valdkonnas.
Terjega saad ühendust alloleva kontaktivormi kaudu.

Indrek Põldvee viimased 2 aastat tegutsenud aktiivselt idufirmade valdkonnas. Ettevõttega Sorry as a Service on abistatud klientidel pakkuda palju personaalsemat klienditeenindust. Oleme teinud projekte Inglismaal, kus oleme näinud meie meetodid on 5x vähendanud klientide kadu ja tõstnud 2x kliendi eluajaväärtust piloot projektides. Indrek teeb lisaks saateid, kuula neid Hakkame Tegutsema veebilehel.
Indrekuga saad ühenust alloleva kontaktivormi kaudu.
_____________________________________________________________
Teenuse disaini töötubasid ja konsultatsioone saab tellida ka Service Check’i kaudu. Vaata, kuidas nad meie teenust reklaamivad!
_____________________________________________________________
Kui Sa soovid konsultantidele kirjutada, siis siin on selleks hea võimalus: